Ponedeljak, April 11, 2016
Znacenje boja
SIMBOLIKA: čistoća, jednostavnost, higijena, efikasnost, sterilnost, hladnoća, elitizam, mladost, blagost…
SIMBOLIKA: sofisticiranost, elegancija, zavodljivost, misterija, glamur, sigurnost, emotivna stabilnost, opasnost…
- Siva boja se vezuje za kreativnost i inspiraciju. U dizajnu se koristi kao idealna podloga za ekemente koje želimo istaknuti. Komplementarna je sa narandžastom i ta kombinacija predstavlj jednu od najuspešnijih, ostavlja utisak ekskluzivnosti.
SIMBOLIKA: rafiniranost, mudrost, postojanost, zrelost, kompromis, monotonija…
- Crvena je najtemperamentnija boja koja budi najintenzivnija osećanja, ubrzava rad srca i disanje. U dizajnu i umetnosti crvena se koristi kao akcentna, sporedna, da bi na nešto stvili akcenat ili ostavili poseban utisak. Velike površine crvene mogu prezasititi prostor. U kombinaciji sa crnom ima seksualnu konotaciju te, stoga, ta kombinacija uglavnom izbor sajtova za odrasle…
SIMBOLIKA: snaga, toplina, energija, uzbudjenje, seks, strast, brzina, opasnost, stimulacija, muževnost, prkos, agresija, napor, pritisak, vizuelni napor…
- Plava je boja koja asocira na nebo i more. Izaziva kontra efekte od crvene. Ima moć da smiruje i opušta. U umetonosti i u dizajnu je naročito popularna. Štaviše, plava je najčešće korišćena boja uopšte!
SIMBOLIKA: poverenje, pouzdanost, prefinjenost, smirenost, realnost, odanost, sigurnost, misaonost, pripadnost, opuštenost, profesionalizam…
- Zelena je sinonim za zdravlje i prirodu. Ima moć da opušta i umiruje. U umetnosti i dizajnu je veoma zahvalna ali ne treba preterivati sa velikim obojenim površinama. Idealno se kombinuje sa crvenom i narandžastom.
SIMBOLIKA: priroda, svežina, zdravlje, hladnoća, rast, razvijanje, bogatstvo, novac, balans, sigurnost, stabilnost…
- Narandžasta je ekstemna topla boja. Održava budnost i koncentraciju a kao optička varka stvara utisak smanjenja prostora. Odlično se kombinuje sa sivom i zelenom a ove kombinacije se često koriste kao osnovne boje korporativnog identiteta.
SIMBOLIKA: sunce, leto, toplina, zanimljivost, postojanost, pozitivne vibracije, energija, egzotika, jug…
- Žuta je optomistična boja. Ubrzava metabolizam i privlači pažnju. Talasna dužina žute boje je relativno velika. Smatra se psihološki najstimulativnijom bojom. Potrefljeni tonovi žute boje će uticati na naš optimizam i samopoštovanje a previše žute ili pogrešan ton može izazvati osećanje iritacije, straha i anksioznosti.
SIMBOLIKA: emotivnost, optimizam, sigurnost, prijateljstvo, samopoštovanje, kreativnost, iracionalnost, energija, tradicionalnost, spiritualnost…
- Roze je nijansa crvene, ali za razliku od nje ima više smirujući nego stimulativni karakter. Jaki tonovi ove nijanse mogu biti razdražljivi. U dizajnu se koristi kako bi se izrazila nežnost i smirenost. komplementarna je boji ljudske kože, tako da deluje nenapadno i prirodno.
SIMBOLIKA: mekoća, sigurnost, ženstvenost, fizička smirenost, ljubav, seksualnost, nežnost, inhibicija…
- Ljubičasta je boja otmenosti a smatra se i “kraljevskom bojom”. Ženstvena je i romantična podrazumeva luksuz i imućnost. U umetnosti i dizajnu, ljubičasta je veoma popularna. Sa druge strane, zbog izrazito male zastupljenosti u prirodi, obeležava jedinstvenost i unikatnost.
SIMBOLIKA: uzvišenost, spiritualnost, dostojanstvo, visok položaj, poštovanje, otmenost, luksuz, imućnost, prefinjenost…
- Braon boja ostavlja utisak čvrstine i stabilnosti, kao i crna, ali je mnogi smatraju prijatnijom. U umetnosti i dizajnu se koristi u umerenim količinama. Asocira na nešto jestivo…
SIMBOLIKA: ozbiljnost, toplina, podrška, oslonac, težina i nedostatak humora, manjak sofisticiranosti…
Assignment
Photo article Photo documents are traditionally utilised to demonstrate wide selection or vastness, to pay events such as natural disasters, or even to contrast and compare photographs. At a picture article, pictures and the two narrative induce the narrative; the graphics encourage whomever from your writing, without needing to browse captions or text text, however, a man or woman could comprehend this issue.
https://racostar.ro/2021/05/13/what-are-the-8-principles-of-interpersonal-communication/
https://batirenov10.fr/2021/05/17/how-to-lose-money-with-pay-someone-to-do-your-dissertation/
http://www.erenelektrikmuhendislik.com.tr/2021/05/17/supereasy-ways-to-learn-everything-about-cheap-research-paper-writing-service/